Volg La Féline op Facebook!

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste nieuwe creaties en acties! 

donderdag 7 februari 2013

Een nieuw kuiken in het nest

Het Lief kan het niet laten af en toe wat van mijn haaksels mee te pakken naar zijn werk (Kamiel oa. heeft eraan moeten geloven), om wat mooi gezelschap te hebben zeker? :D Nu was een van zijn collega's onlangs papa geworden, en de andere collega's hadden beslist een stukje van het cadeaubudget opzij te leggen voor een creatie van mij, supertof! Vandaar, het nieuwe kuikentje, niet gearriveerd per ooievaar, maar per luchtballon deze keer :-)


6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk!! Heb ook even een beetje terug gekeken op je blog en wat een leuke kleurige dingen heb je gemaakt, dat vind ik echt helemaal leuk! (ben zelf met een regenboogdeken bezig voor op de bank!) Ik ga zo nog even bij je taarten kijken, maar ik hou je in de gaten :) En ik heb op mijn blog nog even gereageerd over hoe ik die klok had gemaakt (echt heel makkelijk hoor).

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de toffe reactie :-) Ben zeer benieuwd naar de regenboogdeken!!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt, Pluisje! En heel leuk dat je mijn blogje volgt :-)

      Verwijderen
  3. Hallo La Féline,
    Kwam hier via AnneO terecht (via via..zoals dat gaat)
    Wat maak je een mooie dingen (oeh... ik vind je vogeltjesring zó tof!).
    Ben zelf nieuw, blog nog niet zo heel lang (je bent welkom :D) maar ga jou graag volgen.
    Nog een fijne dag,
    groetjes
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mij gevonden hebt :-) Ik kom zeker eens rondneuzen op jouw blog!

      Verwijderen